You know the feeling when you can't get pants off, because youre so tired. 

or You know the feeling when you drop everything from your hands, 'cause youre so tired. 

 

Huvittavaa, että viime viikonloppuna eräs ihminen seinän takaa kysyi, miksi olen niin iloinen? 

Huvittavaa, koska jos hän näkisi minut nyt, en varmaan olisi niin kovin iloinen? 

 

Eli tiedätte tunteen, kun elämä tuntuu merkityksettömältä, koska olet niin väsynyt. 

 

Vaikka nukkuisin kymmenen tuntia, uskon, että olisin väsynyt. Kuitenkin ehkä ihan kokeilemisen arvoinen juttu tänään. Ihan kymmentä tuntia en kyllä ehdi, koska mun pitäis varmaan jo olla nukkumassa. Mutta noin ajatuksena. 

 

Oon oksentanut taas. Nyt on toinen päivä, kun en, vielä. Elämä tuntuu väsyneenä niin vaikealta. Oksentaminen käy mielessä ihan jatkuvasti. Mitä enemmän analysoin tätä, sitä enemmän mun tekee mieli tehdä se. 

 

Miksi tää nyt on näin vaikeata? 

Miksen voi syödä normaalisti ? 

Miksen tiedä mikä on normaalia ? 

Miksi olen niin vaikea ?

Miksi en ole onnellinen ? 

Miksi kukaan ei rakasta ? 

Miksi kukaan ei halua rakastaa ? 

Miksi en rakasta ? 

Miksi en jaksa edes yrittää ? 

 

Voi perkele MIKSI !