Toistan, tyyneys on ihanaa. 

 

Jollain tasolla olen saavuttanut sen. Silti mikään ei ole hyvin. 

Psykiatrihemmo sai mut ylipuhuttua lääkityksen aloitukselle. Totta puhuen ei mua tarvinnut kovin paljoa ylipuhua. Mainita vain, että ilman sitä, voi psykoterapia olla oireiden kanssa vatvomista, jolloin tilanne ei etene. Jos ajatukseni ois voinut nähdä, olisi mun pään päällä ollut ajatuskupla, jossa lukee: "Toisaalta, se on se lääke mitä oon hehkuttanut kaikille ja kertonut, kuinka paranin sen avulla, enkä usko, että olisin päässyt eteenpäin ikinä ilman sitä, miksei se nytkin auttaisi? Mitä haittaa olis kokeilla? Sinihomejuusto ja punaviini pannaan, mutta hei, homejuustossa on niin överisti kaloreita, ettet syö sitä kuitenkaan ikinä, ja muutenkin, punaviinitonkka virosta on tyhjennetty jo, sä tykkäätkin nykyään enemmän valkkarista, paljon raikkaampaakin! Ostat sit sen kunniaks valkkaria ens kerralla!" 
Söin eilen ensimmäisen puolikkaan, ja en tiedä onko kyseessä plasebo, mutta kyllä se rentouttaa mun kireät aivoni. Ehkä mun jossain aivotuotannoissa vaan on jotain vikaa? Pakko myöntää, mutta muistelin myös, kun viimeksi alotin tän lääkkeen, niin jaksoin lenkkeillä ja tehdä vaikka mitä paremmin. Laihduin silloin aika paljon sen ansiosta. Ehkä se oli hyvä motivaattori myös lääkityksen aloitukseen, vaikka aika surkea motivaattori tilanteessani onkin. 

Pistin myös pisteen sille mieskuviolle. 

Mulla pitäis myös alkaa menkat tänään. Mitä jos oonkin raskaana oikeesti? 

Kävin eilen katsomassa Bridget Jonesin uusimman. Yksin. Mikä parasta, ei tarvinnut maanitella ketään mukaan, ei tarvinnut miettiä vihaakohan se tätä elokuvaa, ja millähän tuulella se on kun tää loppuu? Sain myös ihan yksin höhöttää nurkassa ja mässyttää tomaatteja ja viinirypäleitä. Ja pitää jalkoja edessä olevan istuimen selkänojalla, ilman, että kukaan tökkii mua kylkeen siinä toivossa, että istuisin nätisti. Surullista tai ei, mä nautin joka hetkestä. 

 

syntikirja: 

oksensin toissapäivänä paljon. 
oksensin tänään vähän. 
Oon lihonut, turvonnut tai raskaana. Se ahdistaa liikaa. 
Lyökää minua.